2017. jún 14.

A Ranch, ahol élünk...

írta: kesjarszilvi
A Ranch, ahol élünk...

Kedves Mindenki!

A következőkben egy videót mellékeltem, melyhez rövid útmutatót is társítok.

Először is elnézést kérek a néha bevillanó fényekért, sajnos a gépem olyan öreg és a program, amit használok olyan buta, hogy sajnos ez a legjobb minőség, amiben menteni tudtam a videót, hogy mindent meg tudjak mutatni. 

De a videóban benne van minden!

 Dupla ennyi ló van a ranch-on, de nem akartam mindenkit bemutatni (őket is csak apukám kedvéért tettem bele a videóba).

Az első házikó, ahova az utunk elvezet, a személyzet és a tábor résztvevőinek szállása: az alsó szinten látjátok a gyermekfelügyelők szobáit (és a mienket, de azt nem mutattam be - maybe later), a felső szinten pedig a gyerekek szállása van hasonló stílusban, mint amit lent láttatok.

Az ajtó, amire az étkezőből ráközelítettem, a konyha ajtaja (később ide is bepillantást nyerhettek).

Az utolsó ház pedig a Staff House, ahol van egy nagy közösségi tér, INTERNET és 2 lakószoba is (de ezeket a szobákat nem használjuk jelenleg, csak ha el akarunk vonulni skype-olni az otthoniakkal).

Az egész videó fel van gyorsítva (néhol jobban, néhol kevésbé), és sajnálom, ha úgy érzitek, rángatom a kamerát, igyekeztem jó felvételeket csinálni, de akkor 40 perces lett volna az egész, és gondoltam: bemutatónak épp elég ez is! 

Továbbá bocsánat a videó minőségéért, ennek ellenére bízom benne, hogy tetszik a hely, ahol a következő hónapjaimat töltöm, és remélem mindenki örül, hogy ilyen kimerítő túrát tettem a 36 °C-ban csak azért, hogy végre láthassátok a tábort az én szememmel! :)

Ui.:

1. Bőröndöm még mindig nincs.

2. Gyerekeket azért nem láttok még, mert a tábor csak most vasárnap kezdődik.

3. Igyekszem mielőbb újrarakatni a gépem a lengyel fiúkkal, hogy fussanak rajta a programok és ne legyen ilyen villogó a videó!

Köszi, hogy olvastok! A sztori folytatódik...

Szólj hozzá

ranch mint a filmeken lovastábor International Riding Camp